چاپ پیکسل

ساخت وبلاگ

چاپ عکس روی لیوان:

چاپ عکس روی لیوان و همچنین تولید لیوان تبلیغاتی در ایران و البته در اکثر نقاط جهان به عنوان یک فاکتور تبلیغاتی بسیار عالی و کاربردی مطرح بوده و بیشترین میزان استفاده را داشته است.نوین گرافیک به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات چاپ روی لیوان نسبت به سرویس دهی و ارائه این محصول به مشتریان اقدام می نماید.

مشخصات کلی:

ساخته شده از سرامیک درجه یک

100% قابل شستشو

مقاوم در برابر سرد و گرم شدن

دارای جعبه تکی

زمان آماده سازی: 1-2 روز

چاپ روی لیوان تهران

چاپ لیوان حرارتی و یا جادویی :

چاپ لیوان حرارتی و یا جادویی از دیگر سری محصولات ماگ پرطرفدار چاپ وتبلیغات نوین گرافیک می‌باشد که دارای یک ویژگی منحصر به فرد و خاص می باشد. ویژگی این لیوان این است که بدنه و دسته خارجی این لیوان در حالت طبیعی مشکی است و هیچ طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از ریختن آب جوش، چای و یا هر مایع داغی بدنه لیوان تغییر رنگ پیدا می کند و سفید می شود و باعث می شود که طرحی که زیر آن چاپ شده نمایان شود.

چاپ روی لیوان حرارتی می تواند یک هدیه مناسب برای شما باشد که بخواهید عزیزانتان را سوپرایز و یا غافلگیر کنید.

چاپ عکس روی لیوان :

چاپ عکس روی لیوان سفید , همیشه از پرطرفدارترین و پر فروش ترین نوع لیوان های مورد استفاده برای چاپ بوده است, یک بدلیل سادگی این محصول , دو بدلیل قیمت ارزان تر آن نسبت به دیگر انواع لیوان. در صورت در اختیار گذاشتن تصاویر واضح و با کیفیت به ما , چاپ طرح شما بر روی این لیوان فوق العاده زیبا و شکیل خواهد شد. لازم به ذکر است که کیفیت بدنه و چاپ پذیری این لیوان های چینی و وارداتی بی نظیر است همچنین باید در نظر داشته باشید که این لیوان ها همگی وارداتی می باشند و مختص چاپ تولید شده اند و امکان چاپ بر روی هر لیوانی میسر نیست.

 چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی:

 چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی به رنگ های متنوع زیبایی دلنشینی بهمراه با طرح اختصاصی شما به ارمغان خواهد آورد

لیوان های دسته و داخل رنگی به رنگ های زرد , سبز , آبی و صورتی ,قرمز,مشکی و... موجود هستند.

چاپ عکس روی لیوان ، چاپ تصویر یا لوگو مورد نظر شما روی لیوان سرامیکی به صورت تکی و تعداد با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های موجود و بهترین کیفیت چاپ نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ لیوان,چاپ لیوان تبلیغاتی,چاپ ماگ,چاپ عکس روی لیوان,چاپ روی لیوان رنگی,چاپ لیوان رنگی,چاپ روی لیوان ارزان,چاپ روی لیوان تهران,چاپ روی لیوان اصفهان,چاپ روی لیوان کرمانشاه, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 10 تير 1400 ساعت: 14:49

چاپ عکس /نوشته / لوگو روی لیوان:

چاپ روی لیوان تا حد زیادی در بازار شرکت های بزرگ محصولات تبلیغاتی نقش مهمی دارد. این مورد تبلیغاتی منحصر به فرد را می توان در هر رنگ ، متن ، تصویر قابل تصور  شخصی سازی کرد. چاپ لیوان سفارشی اکنون بیش از گذشته آسان شده است. همانطور که شما فقط باید طرح خود را بارگذاری کنید یا می توانید طرحی را از الگوهای لیوان ما انتخاب کنید. شما همچنین می توانید ایده لیوان تصویر خود را ارائه دهید و تیم اختصاصی طراحان ما آن را به یک طرح لیوان زیبا تبدیل خواهند کرد. 

چاپ عکس روی لیوان سرامیکی
چاپ عکس دلخواه روی لیوان جادویی:
چاپ عکس روی لیوان حرارتی هنگامی که آب داغ ، چای یا قهوه به آن اضافه می کنید ، تصویر شما را نشان می دهد. اکنون سفارش دهید. اگر به دنبال هدیه ای با لمس شخصی هستید ، ممکن است این لیوان دقیقاً همان چیزی باشد که به دنبال آن می گردید. این یک لیوان سیاه حساس به حرارت است که ظاهری ساده دارد و در صورت پر شدن از مایع داغ ، عکس شما را مانند جادو نشان می دهد. یک هدیه متفکرانه برای شما این است که به عزیزانتان یادآوری کنید که آنها خاص و دوست داشتنی هستند.
چاپ لیوان یک کالای تبلیغاتی عالی برای بازاریابی و ایده هدیه ای عالی برای نزدیکترین و عزیزترین شما هستند. چاپ لیوان سفارشی در نوین گرافیک  با عکس یا پیام شما به صورت تمام رنگی ، با وضوح بالا انجام می شود. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ همین شماره پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ لیوان,چاپ لیوان تبلیغاتی,چاپ ماگ,چاپ عکس روی لیوان,چاپ روی لیوان رنگی,چاپ لیوان رنگی,چاپ روی لیوان ارزان,چاپ روی لیوان تهران,چاپ روی لیوان اصفهان,چاپ روی لیوان کرمانشاه, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 3 تير 1400 ساعت: 15:07

چاپ روی پیکسل قابل تنظیم دارای چاپ کامل رنگ و استیل بادوام در قسمت پشتی هستند. آنها به اندازه کافی بزرگ هستند که می توانند نشان ، نماد ، متن یا آرم را از فاصله طولانی ، متوسط ​​و کوتاه به نمایش بگذارند.چاپ پیکسل ، صرف نظر از اینکه برای شرکت های بزرگ ، شخصی ، مدارس ، سازمان ها ، بخش های دولتی ، رویدادها یا موارد دیگر باشد ، این همیشه یک ابزار خوب برای هدیه دادن  است .
چاپ پیکسل روش خوبی برای به نمایش گذاشتن نام تجاری یا ابراز وجود خود به روشی حداقلی و ظریف هستند ، هرچند که تأثیر ماندگاری را ایجاد می کند.

چاپ پیکسل کتاب

اگر در شرکتی کار می کنید که غالباً در آن رویدادها ، نمایشگاه ها ، کنفرانس ها و غیره میزبان یا شرکت می کنید ، چاپ پیکسل سوزنی می تواند برای شناسایی اعضای کارگر در طبقه رویدادها مفید باشد. برای رویدادهای بزرگتر ، کارگران نیمه وقت که همکار معمول شما نیستند نیز ممکن است برای کمک فراخوانده شوند. بنابراین ، از طریق استفاده ازپیکسل سوزنی  ، نه تنها شما بلکه شرکت کنندگان می توانند اعضای کارکنان را از سایر شرکت کنندگان ، مشتریان  به راحتی شناسایی کنند. 
چاپ روی پیکسل دسته کلیدی در ابتدا برای کمپین ها و جشن های بزرگ مانند شصتمین سالگرد تولد ملکه ویکتوریا ایجاد شده اند. اندازه جمع و جور و قیمت مقرون به صرفه آنها را به یادگاری عالی برای هدیه دادن به توده هایی که در چنین جشن ها یا کارزارهایی شرکت می کنند ، تبدیل کرده است. و از آنجا که این قبیل رویدادها معمولاً در خارج از کشور برگزار می شود ، بهتر است چیزی سبک تهیه کنید که به راحتی حمل و نقل شود.
برای ثبت سفارش چاپ روی پیکسل سوزنی نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ همین شماره پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ پیکسل,چاپ پیکسل سوزنی,چاپ پیکسل دسته کلیدی,چاپ پیکسل مگنتی,چاپ پیکسل ارزان,چاپ پیکسل فوری,دستگاه پیکسل زن,فروش مواد خام پیکسل, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 16:55

لینک دوستان

خبرنامه